Garantujeme Vám nejnižší ceny! Pokud identický produkt najdete někde levněji, od nás dostanete produkt ještě levněji! více informací

volejte 515 555 112 až do 20 hodin

V košíku máte 0 0 Do dopravy zdarma zbýva 9999,- Kč
0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Levy banner
Pravý banner
Menu

Proč nakupovat u nás?

Časté dotazy

Datum: 29.4.2016

Pro ušetření Vašeho i našeho času jsme pro Vás vytvořili přehled těch nejčastěji kladených otázek.
 
Jaká je dodací lhůta objednaného svítidla?
Na svítidla PREZENT a LUXERA je dodání do 48 hodin. V případě objednání svítidel, které nejsou od našeho výrobce, tudíž svítidlo nemáme skladem je dodání individuelní. Vždy je však dodací lhůta u svítidla uvedena a snažíme se objednávku vyřídit co nejrychleji.
 
Bude svítidlo z Vašeho e-shopu dostatečně zabaleno pro přepravu poštou či soukromým přepravcem ?
Svítidla jsou ve většině případů balena tak, že uvnitř obalu nedochází k pohybu volně se vyskytujících částí svítidla a vše je vyplněno kartony a výplněmi tak, aby k žádnému poškození nemohlo dojít. Platí i při balení více svítidel.
 
Jaká je cena a způsob dopravy?
Cena za dopravu zboží se odvíjí od celkové sumy. Při objednávce nad 5 000 Kč včetně DPH je doprava + dárek zcela ZDARMA. Cena za dopravné a poštovné běžné objednávky  je 120 Kč s DPH a to jak zvolenou přepravní společností PPL tak i Českou poštou. Je jen na Vašem posouzení a uvážení jakou přepravu zboží si zvolíte.
 
Mohu si u Vás zboží vyzvednout osobně?
Ano samozřejmě, po objednání svítidla a telefonické domluvě si zboží můžete vyzvednout na naší adrese uvedené v kolonce kontakt.
 
Je možné u vás zaplatit při osobním převzetí platební kartou?
Ano, lze platit jak hotově tak platební kartou.
 
Za jakých podmínek mohu nakoupené zboží vrátit a do kdy dostanu své peníze zpět ?
U svítidel nakoupených přes internetový obchod obecně platí, že zákazník má 14 dní na bezdůvodné vrácení zboží a prodejce je povinen vrátit peníze. Zákazník však musí sdělit číslo svého účtu a peníze mu jsou poslány na účet až po prověření, zda je svítidlo nepoškozeno a v originálním obalu včetně kompletního příslušenství.
 
Co když nebudu v době dodání k zastižení?
V případě zvolení dopravy Českou poštou, bude nezastižený kupující informován o uložení zásilky na poště. Doba uložení zásilky je minimálně 10 dnů.
V případě zvolení soukromé přepravní společnosti obdrží nezastižený kupující oznámení o náhradním termínu doručení zásilky (následující pracovní den). V případě, že ani při druhém pokusu o doručení zásilky nebude kupující na uvedené adrese zastižen, vrací se zásilka zpět k prodávajícímu. Za opětovné doručení si účtuje prodávající poštovné ve stejné výši.
 
Je možné zaslat zboží na Slovensko a jak je to s dopravou?
Dopravu na Slovensko zajišťuje přepravní služba PPL, stačí si svítidlo objednat na naší slovenské verzi webu.
 
Mohu si objednat svítidlo , které není v nabídce vašeho e-shopu?
Ano, lze objednat svítidlo, které nenaleznete v naší nabídce. O dostupnosti a ceně takového svítidla je nutno kontaktovat pracovníky , kteří Vám rádi pomohou a sdělí vše potřebné.
 
Je možné sehnat náhradní sklo nebo náhradní díly na svítidla?
U námi nabízeného zboží PREZENT a LUXERA je možné dodat jak náhradní skla tak i náhradní díly. U ostatních značek svítidel jsou náhradní skla nebo náhradní díly na dotaz.
 
Při převzetí zásilky jsem zjistil, že zboží bylo přepravou poškozené, jak mám postupovat ?
V tomto případě je nutné pro úspěšnou výměnu udělat písemný záznam s dopravcem a tento nám co nejrychleji zaslat. Toto upozornění zasíláme každému formou e-mailu. Poté Vám zboží bezplatně vyměníme.
 
Budeme platit poštovné při vyřízení reklamace a jak vyřídit reklamaci?
Zboží na výměnu (reklamaci) Vám zašleme bezplatně na naše náklady do 30 dnů. Jak postupovat při vyřízení reklamace najdete v kolonce reklamace.
 
Které žárovky se od roku 2011 nebudou moci prodávat ?
Podle směrnice EU od 1. září 2010 končí prodej klasických žárovek o výkonu 75W a vyšší. V prodeji tedy zůstanou čiré žárovky o výkonu 15,25,40 a 60W. Žárovky matné se již nemohou prodávat od minulého září. Samozřejmě Všichni distributoři mohou doprodávat své zásoby.
 
Jaká záruka je poskytována na svítidla?
Na svítidla se standardně poskytuje záruka 2 roky. Na některá vybraná svítidla je ale záruka prodloužena. Tato svítidla mají tuto prodlouženou záruku vyznačenou v popisu.
 
Lze vyměnit klasickou žárovku za úspornou žárovku ?
Vyměnit žárovku lze tam, kde konstrukční uspořádání svítidla tuto změnu dovoluje. Úsporné žárovky jsou většinou větší než klasické žárovky a proto je u některých typů svítidel obtížné zářivku do svítidla umístit.
 
Lze reklamovat žárovky?
Na zdroje se nevztahuje záruka. Životnost uváděná v hodinách je orientační pomůcka výrobce naznačující kvalitu. Výrobci reklamace zdrojů nepřijímají. V případě že je žárovka součástí svítidla, jedná se o reklamní položku, tedy produkt který je zasílán zdarma a nelze na něj uplatnit reklamaci ani v případě poškození. 
 
Je možné u Vás svítidla fyzicky vidět?
Pokud máte vybrané svítidlo a my je máme skladem, není problém Vám ho ukázat. Avšak nejsme prodejna ale pouze velkosklad, proto jsou svítidla zabalená a rádi zboží ukážeme pouze těm, kteří mají vybraný konkrétní produkt viz. naše nabídka www.rent.cz.
Na vyžádání jsme ochotni Vám zaslat i tištěný katalog jak PREZENT tak i LUXERA výrobků.

Copyright © 1990 – 2017 Donoci, s.r.o.