Levý banner
Pravý banner
MENU
0 0
Nakupte ještě za 500
a dopravu máte ZDARMA.
Kategorie

Jak postupovat, pokud zásilka přišla poškozená nebo nekompletní?

O nákupu

Michaela

Co dělat, pokud zboží nedorazilo v pořádku?

Při přebírání zásilky, doporučujeme dbát následujících pokynů

V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte obavy zásilku převzít. Ve většině případů je totiž zásilka zcela nepoškozena a v pořádku - nepřevzetí takovéto zásilky mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty. Důležité však je zásilku převzít s výhradou tak, aby měl řidič zaznamenáno, že zásilka měla poškozený obal.

Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že je některé zboží rozbité, naprasklé či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena. Poškozenou zásilku je také třeba ihned nafotit. Je nutné vyfotit přepravní štítek, obal (s detailem poškození), výstelku a poškozené zboží. Pro uplatnění reklamace u přepravců jsou fotografie nezbytnou součástí, bez nich bude reklamace zamítnuta. Také je důležité si do ukončení reklamačního řízení ponechat obal, výstelku a poškozené/zničené zboží, které bude využito jako důkazní materiál pro uplatnění škody u dopravce.

Důležité je zkontrolovat obsah a kompletnost zásilky. V případě, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto informaci nahlásit nejpozději do 2 dní od převzetí zásilky.

Veškeré tyto informace (nekompletnost, poškození + fotografie) nám zašlete přes kontaktní formuláře. Na pozdější reklamace nebudeme brát zřetel.

Dále prosím kontaktujte svého dopravce prostřednictvím odkazů níže

Dopravní společnost DPD 

Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti DPD a vyplnit zápis o škoděElektronický zápis o škodě naleznete tady.


Dopravní společnost PPL 

Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti PPL. Nahlášení provedete vyplněním elektronického formuláře PPL, který najdete zde.

Dopravní společnost Česká pošta

Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti Česká pošta. Škodu nahlásíte buď na telefonním čísle +420 840 111 244 nebo osobně na nejbližší pobočce České pošty.

Dopravní společnost Zásilkovna

Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky) je potřeba tuto škodu nahlásit přes formulář pro reklamaci, který najdete zde.

Paletová doprava

V případě, že při převzetí zboží je zásilka viditelně poškozená, pak zásilku převezměte s "výhradou" a zapište poškození do přepravních dokladů dopravce. V ideálním případě s dopravcem rovnou sepište škodní protokol a pořiďte fotodokumentaci balení i poškozeného zboží. Pokud zjistíte poškození až po rozbalení zásilky, pak je nutné opět pořídit fotodokumentaci poškozeného zboží i přepravního obalu a ihned nahlásit škodu odesílateli, aby odesílatel měl možnost zásilku vyreklamovat a uplatnit škodu. Tato reklamace se musí uplatnit do 7 pracovních dní od doručení zásilky, proto prosím zkontrolujte zásilku bez zbytečných odkladů..

Autor článku:

Michaela
Michaela Vedoucí zákaznického oddělení

Michaela je vedoucí zákaznického oddělení a našla si zálibu v inteligentním osvětlení a světelných zdrojích. Sdílí s vámi své nadšení prostřednictvím článků zaměřujících se například na výhody a fungování inteligentního osvětlení. Ale také radí, jak vybrat správný světelný zdroj a proč je výhodné myslet na LED technologii.

Zeptejte se na cokoliv

Pavlína

Poradím s výběrem i technickými zádrhely.

515 555 112(Po-Pá, 7-18:00 hod.)

Zeptejte se
 
 

Copyright © 1994 – 2024 Donoci, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Info o zpracování osobních údajů. i