0
Oblíbené produkty:
0

Nemáte žádné oblíbené produkty.

Přihlášení
Registrace
Levý banner
Pravý banner

Zavolejte nám, jsme tu pro Vás

515 555 112 (Po-Pá, 7-18:00 hod.)
MENU
0 0
Nakupte ještě za 500
a dopravu máte ZDARMA.
Kategorie

Jak postupovat

O nákupu

Lucie

Co dělat, když přijde zásilka poškozená nebo nekompletní?
Jestliže zákazník, po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že je některé svítidlo rozbité, naprasklé či jinak poškozené, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena.
 
Doporučujeme při přebírání zásilky dbát následujících pokynů:
V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte obavy zásilku převzít. Ve většině případů je totiž zásilka zcela nepoškozena a v pořádku - nepřevzetí takovéto zásilky mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty. 
 
Důležité je také zkontrolovat obsah a kompletnost zásilky. V případě, že je zásilka nekompletní, je nutné nám tuto informaci nahlásit nejpozději do 3 dní od převzetí zásilky a to prostřednictvím kontaktního formuláře. Na pozdější reklamace nebudeme brát zřetel. 
 
Dopravní společnost DPD
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti DPD a vyplnit zápis o škodě.
  • Elektronický zápis o škodě naleznete tady.
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře na našich webových stránkách. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve.
 
Dopravní společnost PPL 
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti PPL.
  • Nahlášení provedete vyplněním elektronického formuláře PPL, který najdete zde
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve.
 
Dopravní společnost Česká pošta
  • Ihned po zjištění škody (nejpozději však do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky), je potřeba tuto škodu nahlásit společnosti Česká pošta.
  • Nahlášení provedete zavoláním na telefonní číslo +420 840 111 244 nebo osobně na nejbližší pobočce České pošty
  • Následně je nutné kontaktovat nás prostřednictvím kontaktního formuláře. O dalším postupu vás budeme informovat co nejdříve. 
 
Co dělat, pokud dodané zboží nesouhlasí s fakturou? (obdrženo zboží, které si zákazník neobjednal nebo v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás na za pomocí kontaktního formuláře, kde uveďte číslo objednávky spolu s popisem závady. Co nejdříve Vás bude náš pracovník kontaktovat o dalším postupu.
 
Co dělat, jestliže bylo zboží vyzvednuto osobně a následně až doma při rozbalení je zjištěna závada na zboží či nějaké jiné poškození?
Kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře, kde uveďte jméno, datum odebrání zásilky a typ zboží. Co nejdříve Vás bude náš pracovník kontaktovat o dalším postupu a možnostech.
 
Co dělat, když je svítidlo nefunkční a zákazník jej chce reklamovat?
Pokud chce zákazník reklamovat zboží koupené v internetovém obchodě RENT.cz, využije reklamační formulář pro rychlou reklamaci, v němž uvede zejména typ výrobku, jeho kód, číslo faktury nebo objednávky a popis závady. Vhodné je také i přiložení fotografií dokumentujících závadu. Do dvou pracovních dnů bude zákazník kontaktován a budou mu sděleny informace o dalším postupu reklamace či slevy, včetně adresy, kam zákazník zašle reklamované zboží.

RYCHLÁ REKLAMACE, VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ
Nemáte čas sepisovat důvody pro výše uvedené situace do emailu nebo je momentálně naše telefonická linka obsazena? Přejete si, abychom se o vše postarali za vás? Využijte jednoduchý reklamační formulář pro kontakt s oddělením pro zákazníky. Dle našich časových možností se vám ozveme, nejpozději do 2 prac. dnů a vše společně vyřešíme.
 

Jak postupovat při odstoupení od smlouvy?

Pokud jste nakupovali pro svoje soukromé účely (neuváděli jste v objednávce IČ ani DIČ), pak máte jako zákazník (spotřebitel) právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Jak v takovém případě postupovat?

  • Stáhněte si ZDE formulář pro vrácení zboží. Formulář vytiskněte a vyplňte. (Popřípadě jej nejdříve vyplňte a až pak vytiskněte).
  • Vyplněný a vytištěný formulář vložte do balíčku, ve kterém nám vracíte zboží. Pokud nám vracíte více balíčků, vložte formulář do každého z nich.
  • Zboží by mělo být nepoužité, zabalené v originálním obalu, nepoškozené, vhodné pro další prodej. Balení musí obsahovat veškeré původní příslušenství.
  • Balíček nám zašlete na adresu sídla firmy (Donoci s.r.o., Pražská 2532/4, Blansko 678 01). Nezasílejte jej prosím na dobírku!

V případě nedodržení výše stanovených podmínek nemusí být možnost vrácení zboží uznána.

Dobrovolně poskytnuté právo na vrácení do 30 dní od převzetí zboží:
Vedle výše zmíněného zákonného nároku na odstoupení od smlouvy Vám dobrovolně poskytujeme záruku vrácení zboží na dobu 30 dnů od převzetí zboží. Smlouvu můžete zrušit i po uplynutí 14denní lhůty pro odstoupení tím, že nám zboží vrátíte do 30 dnů od převzetí (lhůta začíná dnem následujícím po doručení zboží), pokud je zboží v původním obalu, je úplné, není použité nebo poškozené a pokud se nejedná o zboží upravené podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Pro dodržení lhůty postačí včasné odeslání.

Jestliže jste nakupovali pro účely firmy (V objednávce jste zadali IČ), pak již nejste spotřebitel, ale nespotřebitel. Z toho důvodu, dle ust. § 1829 ObčZ, nevzniká právo na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží.
 
 

Autor článku:

Lucie
Lucie Produktový specialista

Lucie je specialistkou marketingu se zájmem o interiérové osvětlení. Pravidelně pro vás chystá články se zaměřením na osvětlení interiéru, nové trendy a především tipy, jak na to, aby byl váš domov útulný a zároveň krásně osvětlený.

Akce a novinky přednostně na váš e-mail

Vše okolo svítidel, tipy, vychytávky a návody. Jednou za čas přímo do e-mailu.

Odhlásit odběr